Про нас


Гуртки інформатики та програмування працюють в Палаці дітей та юнацтва з 1987 року. В комп’ютерному центрі  Палацу щорічно займається близько 200 дітей 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів нашого міста.

Досвідчені викладачі здійснюють підготовку за напрямками:
·         для груп початкового рівня"Основи програмування для молодших школярів"(середовища Microsoft Kodu Game Lab та Scratch) Kodu знайомить з логікою програмування і способами вирішення проблем, обходячись без складного синтаксису. Середовище призначено для створення тривимірних світів, ігор, історій та ознайомлення школярів з основами сучасного програмування. Scratch розвиває початкові навички програмування та логічного мислення завдяки наявності розширеного набору команд та можливості самостійно програмувати поведінку об'єктів і водночас дозволяє легко створювати ігри та проекти, які виглядають досить професійно і в недалекому минулому були під силу лише досвідченим програмістам. Вже на цьому рівні гуртківці беруть участь в міському конкурсі  з інформаційних технологій та  міжнародному конкурсі "Бобер";
·         для груп початкового рівня навчання – основи Web-дизайну (мова HTML, CSS, підготовка графіки, дизайн та компонування сторінок, створення сайту, вибір хостингу, публікація в мережі), участь в міському конкурсі інформаційних технологій, обласному конкурсі з Web-дизайну;
·         для груп основного рівня навчання – гурток інформатики та програмування – вивчення основ програмування на базі однієї з мов програмування JAVA, PYTHON, C++;
·         для груп вищого рівня навчання поглиблене вивчення основ програмування, використання візуальних середовищ програмування, сучасних технологій(середовище візуального програмування MS Visual Studio, мова програмування C#), створення власних програм та конкурсних проектів, реалізація індивідуальних та колективних проектів, визначення напрямку розвитку, участь у конкурсах програмних продуктів, турнірах, олімпіадах;
·         для груп олімпіадного напрямку (вищого рівня) - курс "Алгоритмізація та математичні основи програмування", розрахований на гуртківців, що мають певний досвід у складанні програм , відповідну математичну підготовку та готуються до участі в олімпіадах з інформатики (програмування). На заняттях розглядаються класичні та специфічні алгоритми розв'язання задач з інформатики.
·         для всіх вікових категорійРобототехніка (WeDo - початковий рівень, Наука та технології - основний рівень, Mindstorms, Arduino - вищий рівень) - знайомство з принципами роботи машин, механізмів та пристроїв програмного керування; знайомство з використанням відновлювальних джерел енергії, використання датчиків та сервоприводів для проектування та складання справжніх діючих роботизованих пристроїв, захоплюючі конкурси та змагання з використанням створених моделей; участь у Всеукраїнській олімпіаді з робототехніки.
    Вихованці гуртків – учасники, призери та переможці міського, обласного та Всеукраїнського конкурсів учнівської молоді з інформаційних технологій, обласного конкурсу з Web-дизайну, міської, обласної та Всеукраїнської олімпіад з інформатики, Всеукраїнської Інтернет-олімпіади, міського конкурсу комп’ютерного малюнку, Всеукраїнського тижня науки і техніки, Всеукраїнського турніру юних інформатиків, турніру „Екософт”, національного чемпіонату комп’ютерних талантів „Золотий байт”.
Багато талановитих випускників гуртка є студентами  та випускниками вищих навчальних закладів. Колишні гуртківці Палацу обрали професії, пов’язані з інформаційними технологіями та працюють за цим фахом як за кордоном (Росія, Ізраїль, Австралія, Японія, США, Канада), так і в Україні.

 Заняття проводяться протягом всього навчального року 2 рази на тиждень по 2 академічних години.
До ваших послуг кваліфіковані викладачі та сучасні комп’ютерні класи з постійним доступом до мережі Internet.


Коментарі